fbpx

Tlenoterapia Opole

POLITYKA PRYWATNOŚCI
I WYKORZYSTANIA PLIKÓW COOKIES

Drogi Użytkowniku!

Twoja prywatność jest dla nas priorytetem, dlatego też chronimy Twoje dane osobowe, które przekazujesz nam w związku z korzystaniem z naszych usług. Chcemy, abyś czuł się u nas komfortowo i bezpiecznie, dlatego też poniżej przekazujemy Ci najważniejsze informacje o tym, w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane osobowe.



DEFINICJE

  • Administrator – SZYMAŃSKA WELL-NESS SP. z o.o z siedzibą w Opolu (45-315), ul. Głogowska 39 D, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. Opola, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001055466, NIP: 7543362432, REGON: 526267894;
  • Dane osobowe – oznaczają wszelkie informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej („osobie, której dane dotyczą”); możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej;
  • Przetwarzanie danych osobowych – oznacza operację lub zestaw operacji wykonywanych na danych osobowych lub zestawach danych osobowych w sposób zautomatyzowany lub niezautomatyzowany, taką jak zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie lub modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie, dopasowywanie lub łączenie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie;
  • RODO – rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);
  • Strona – strona internetowa prowadzona pod adresem: https://normobariaopole.pl, przy wykorzystaniu której Administrator prowadzi stronę obsługi komory normobarycznej.
  • Użytkownik/ Klient – każdy podmiot korzystający ze Strony lub infolinii.
  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
    1. Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania danych osobowych pozyskanych w związku z korzystaniem serwisu informatycznego dotyczącego komory normobarycznej (zwanej dalej: „Komorą”) oraz strony internetowej https://normobariaopole.pl (zwanej dalej: „Serwisem”) i ma charakter informacyjny, co oznacza że nie jest ona źródłem obowiązków dla Usługobiorców lub Klientów.
    2. Kontakt z Administratorem możliwy jest pod adresem e-mail: normobariaopole@gmail.com lub pod numerem tel.: +48 733 039 999 (w godz. 10.00 do 16.00).
    3. We wszelkich sprawach związanych ze sposobem w jaki przetwarzamy dane osobowe Użytkowników, prosimy o kontakt z naszym koordynatorem ds. ochrony danych osobowych pod adresem e-mail: normobariaopole@gmail.com.
    4. Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, a w szczególności zapewnia, że zbierane przez niego dane są przetwarzane zgodnie z prawem; zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami; merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane oraz przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania.
    5. Wszelkie słowa, wyrażenia i akronimy występujące na niniejszej stronie i rozpoczynające się dużą literą należy rozumieć zgodnie z ich definicją.
  2. CEL I ZAKRES ZBIERANIA DANYCH ORAZ ODBIORCY DANYCH
    1. Dane osobowe wszystkich osób korzystających z Serwisu (w tym adres IP lub inne identyfikatory oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookies lub innych podobnych technologii), przetwarzane są przez Administratora:
      1. w celu świadczenia usług drogą elektroniczną w zakresie udostępniana Użytkownikom treści gromadzonych w Serwisie, tj. w szczególności w zakresie prezentowania oferty Spółki i umożliwienia Użytkownikom korzystania z funkcjonalności Serwisu, w tym w zakresie niezbędnym do nawiązania, ukształtowania treści, zmiany, rozwiązania i prawidłowej realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną, a także w celu dopasowywania usług do potrzeb Użytkownika, analizowania i udoskonalania usług oraz zapewniania bezpieczeństwa usług – podstawą prawną przetwarzania danych jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO), a w zakresie danych podanych fakultatywnie – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO);
      2. w celu podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy/nawiązaniem współpracy – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO (podstawą przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (przed świadczeniem usługi));
      3. w celu realizacji zawartej umowy – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO (podstawą przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do świadczenia usługi/do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą);
      4. w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, w tym szczególności obowiązków fiskalnych, rozliczeniowych, rachunkowych i podatkowych, a także obowiązków wynikających z przepisów RODO – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO (podstawą przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze);
      5. w celach analitycznych i statystycznych – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO), polegający na prowadzeniu analiz aktywności Użytkowników, a także ich preferencji w celu poprawy stosowanych funkcjonalności i świadczonych usług;
      6. w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi – podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO), polegający na ochronie jego praw;
      7. w celach marketingowych Administratora (marketing własny), w tym analizowania i profilowania danych w celu oceny, jakimi produktami bądź usługami Użytkownik może być zainteresowany – podstawą prawną przetwarzania danych jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO); szczegóły w pkt. 6 poniżej;
      8. w celu komunikacji z Użytkownikami, w tym udzielania odpowiedzi na uprzednio przesłane przez nich wiadomości i zapytania (przez formularz kontaktowy, wiadomość e-mail, komunikatory WhatsApp, inne narzędzia do komunikacji) – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO), polegający na umożliwieniu obsługi żądań oraz udzielaniu odpowiedzi na pytania zadawane przez osoby zainteresowane usługami lub produktami Administratora;
      9. w celu archiwizacji do celów wewnętrznych, w tym na potrzeby zapewnienia przez Administratora możliwości wykazania określonych faktów w przyszłości, odtworzenia przebiegu współpracy z Klientem, wymienionej korespondencji, obrony, ustalenia lub dochodzenia roszczeń – podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO), polegający na ochronie jego praw.
    2. Użytkownicy poprzez wypełnienie stosownego elektronicznego formularza dostępnego na stronie internetowej, mają możliwość dokonania rezerwacji terminu sesji w komorze normobarycznej zlokalizowanej w Opolu. Skorzystanie z tej funkcjonalności wymaga podania danych osobowych takich jak: imię, nazwisko, wiek uczestnika, imię i nazwisko opiekuna prawnego uczestnika (gdy uczestnik jest osobą małoletnią lub ubezwłasnowolnioną), adres e-mail i opcjonalnie numer telefonu uczestnika lub osoby dokonującej rezerwacji w imieniu uczestnika lub opiekuna prawnego uczestnika (gdy uczestnik jest osobą małoletnią lub ubezwłasnowolnioną). W celu dokonania rezerwacji terminu sesji w komorze normobarycznej dla grupy (rezerwacja grupowa) i kolejno potwierdzenia rezerwacji, Administrator będzie również zbierał i przetwarzał dane takie jak: imię i nazwisko oraz adres e-mail i opcjonalnie numer telefonu organizatora/opiekuna grupy. Użytkownik może podać także inne dane w celu ułatwienia kontaktu lub obsługi rezerwacji. Podanie danych oznaczonych jako obowiązkowe jest wymagane w celu przyjęcia i obsługi rezerwacji, a ich niepodanie skutkuje brakiem możliwości dokonania rezerwacji. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne. Dokonanie rezerwacji nie wymaga zakładania i posiadania konta w Serwisie.
    3. Dane przekazane w związku z rezerwacją dokonaną przy użyciu formularza rezerwacji online działającego w ramach Serwisu przetwarzane są przez Administratora w celu przyjęcia, obsługi i realizacji rezerwacji (dokonania rezerwacji terminu sesji w komorze normobarycznej i kolejno potwierdzenia rezerwacji, a także w celu weryfikacji możliwości wzięcia udziału w sesji w komorze normobarycznej), na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO (podstawą przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (przed świadczeniem usługi)).
    4. Administrator przetwarza dane osobowe Użytkowników odwiedzających profile i tzw. fanpage Administratora prowadzone w mediach społecznościowych (np. Facebook, Instagram). Dane te są przetwarzane wyłącznie w związku z prowadzeniem profilu/fanpage, w tym w celu:
      1. informowania Użytkowników o aktywności Administratora oraz promowaniu różnego rodzaju wydarzeń, usług oraz produktów;
      2. udzielania odpowiedzi na kierowane do Administratora prywatne wiadomości;
      3. prowadzenia dyskusji w ramach komentarzy pod poszczególnymi postami;
      4. udostępniania postów Spółki osobom obserwującym profile lub fanpage Spółki.
    5. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych przez Administratora w ww. celach jest jego prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO), polegający na promowaniu własnej marki, udzielaniu odpowiedzi na kierowane do Spółki pytania, prowadzeniu dyskusji, informowaniu o prowadzonej działalności oraz tworzeniu i budowaniu relacji oraz poprawianiu jakości świadczonych usług (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
    6. Jeżeli korzystający z Serwisu odwiedza ww. profile, korzysta z udostępnionych przez ww. portale komunikatorów i zawartych na nich informacji, wówczas Administrator przetwarza dane osobowe, które mogą być dostępne i które korzystający z Serwisu także sam udostępnia za pomocą tych mediów społecznościowych: m.in. imię, nazwisko, pseudonim, adres e-mail, informacje zawarte na profilu na portalu społecznościowym, zdjęcie.
    7. W Serwisie używane są również wtyczki i inne narzędzia społecznościowe udostępniane przez ww. serwisy społecznościowe. W związku z korzystaniem z Serwisu, który zawiera taką wtyczkę, przeglądarka Użytkownika nawiązuje bezpośrednie połączenie z serwerami administratorów serwisów społecznościowych (usługodawców). Zawartość wtyczki jest przekazywana przez danego usługodawcę bezpośrednio do przeglądarki Użytkownika i integrowana ze stroną. Dzięki tej integracji usługodawcy otrzymują informację, że przeglądarka Użytkownika wyświetliła Serwis, nawet jeśli Użytkownik nie posiada profilu u danego usługodawcy, czy nie jest u niego akurat zalogowany. Taka informacja (wraz z adresem IP) jest przez przeglądarkę Użytkownika przesyłana bezpośrednio do serwera danego usługodawcy (niektóre serwery znajdują się w USA) i tam przechowywana.
    8. Jeśli Użytkownik zalogował się do jednego z serwisów społecznościowych, to usługodawca ten będzie mógł bezpośrednio przyporządkować wizytę w Serwisie do profilu Użytkownika w danym serwisie społecznościowym. W przypadku użycia przez Użytkownika danej wtyczki, np. przycisku „Lubię to”, to odpowiednia informacja zostanie również przesłana bezpośrednio na serwer danego usługodawcy i tam zachowana. Ponadto, informacje te zostaną opublikowane w danym serwisie społecznościowym i ukażą się osobom dodanym jako kontakty Użytkownika.
    9. Administratorzy serwisów społecznościowych we własnym zakresie rejestrują ponadto zachowania Użytkowników za pomocą plików cookies lub podobnych technologii, w tym również przy każdej interakcji z naszymi profilami. Pełny zakres i cele przetwarzania danych osobowych w serwisach społecznościowych określane są przez ich administratorów. Szczegółowe informacje na temat celu i zakresu gromadzenia danych oraz ich dalszego przetwarzania i wykorzystania przez usługodawców, jak również możliwość kontaktu oraz prawa Użytkownika w tym zakresie i możliwość dokonania ustawień zapewniających ochronę prywatności Użytkowników, zostały opisane w politykach prywatności poszczególnych usługodawców:
      Facebook – https://www.facebook.com/privacy/policy/?locale=pl_PL
      Instagram- https://help.instagram.com/811572406418223/?helpref=hc_fnav&locale=pl_PL
  3. MONITORING WIZYJNY
    1. Monitoring wizyjny jest prowadzony w celu zwiększenia bezpieczeństwa Klientów, personelu oraz osób trzecich przebywających na terenie Komory; ochrony mienia i zabezpieczenia danych przetwarzanych w Komorze (ograniczenie zdarzeń niepożądanych typu kradzież, zniszczenie itp.). Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) RODO [prawnie uzasadniony interes administratora] oraz art. 222 § 1 Kodeksu pracy.
    2. Prowadzony w Komorze monitoring wizyjny polega na rejestracji obrazu, nie zapisuje się fonii.
    3. Monitoring obejmuje swym zakresem pomieszczenie Komory oraz recepcję. Nie obejmuje natomiast pomieszczenia biurowego, toalety oraz terenu wokół budynku Komory. Miejsca objęte monitoringiem wizyjnym oznaczone są stosownymi tabliczkami informacyjnymi.
    4. Nagrania z monitoringu wizyjnego zawierające dane osobowe Klienta nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
    5. Zarejestrowane obrazy z monitoringu nie są zapisywane w sposób trwały, tj. nie są archiwizowane. Po upływie 7 – 14 dni utrwalone tymczasowo nagranie zostaje nadpisane przez bieżące dane. Jeżeli natomiast na terenie Komory wystąpi zdarzenie niepożądane lub przestępstwo, o którym administrator systemu poweźmie wiadomość w okresie tych 7 – 14 dni, to sporządzana zostanie kopia zapisów monitoringu dla potrzeb osób prowadzących postępowanie wyjaśniające lub organów prowadzących dochodzenie. W Komorze będzie również przechowywana kopia tych zapisów do czasu prawomocnego zakończenia postępowania. Po tym czasie dane podlegają zniszczeniu.
    6. Zapisy monitoringu mogą zostać udostępnione osobom, które wykażą potrzebę uzyskania dostępu do nagrań [podstawa prawna przetwarzania danych] np.: osobom poszkodowanym w sytuacjach zarejestrowanych przez kamery systemu.
    7. Prawa osób objętych monitoringiem:
      1. prawo do informacji o istnieniu monitoringu w określonym miejscu, jego zasięgu, celu, nazwie podmiotu odpowiedzialnego za instalację, jego adresie i danych do kontaktu;
      2. prawo dostępu do nagrań w uzasadnionych przypadkach – nagrania mogą zostać odtworzone osobom trzecim tylko na ich pisemny wniosek, w prawnie uzasadnionych przypadkach [podanie we wniosku podstawy prawnej dostępu do danych];
      3. prawo do przetwarzania danych przez ograniczony czas.
    8. Osoby objęte monitoringiem mają prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają, iż przetwarzanie danych osobowych ich dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
    9. Rejestrowany obraz podlega bieżącej obserwacji personelu Komory. Dostęp do zgromadzonych danych (tymczasowo zapisanych) mają jedynie osoby upoważnione.
  4. KOMU UDOSTĘPNIANE LUB POWIERZANE SĄ DANE ORAZ JAK DŁUGO SĄ PRZECHOWYWANE?
    1. Dane osobowe Klienta przekazywane są dostawcom usług, z których korzysta Szymańska Well-Ness Sp. z o.o przy prowadzeniu Serwisu. Dostawcy usług, którym przekazywane są dane osobowe, w zależności od uzgodnień umownych i okoliczności, albo podlegają poleceniom Szymańska Well-Ness Sp. z o.o co do celów i sposobów przetwarzania tych danych (podmioty przetwarzające) albo samodzielnie określają cele i sposoby ich przetwarzania (administratorzy).
    2. Szymańska Well-Ness Sp. z o.o korzysta z dostawców, którzy przetwarzają dane osobowe wyłącznie na polecenie Szymańska Well-Ness Sp. z o.o. Należą do nich m.in.:
      1. Dostawcy usług technicznych, którzy mogą obsługiwać infrastrukturę techniczną potrzebną do świadczenia usług portalu, w szczególności dostawców, którzy hostują, przechowują i utrzymują witrynę Komory, jej zawartość i dane, które przetwarzamy, oraz zarządzają infrastrukturą;
      2. Partnerzy, którzy wspierają Szymańska Well-Ness Sp. z o.o przy świadczeniu usług marketingowych, m.in. przy wysyłaniu komunikatów promocyjnych na temat produktów oferowanych przez Szymańska Well-Ness Sp. z o.o;
      3. Dostawcy świadczący usługi księgowe i doradczych zapewniający Administratorowi wsparcie księgowe, prawne lub doradcze (biuro rachunkowe, kancelaria prawna lub firma windykacyjna);
      4. Dostawcy dostarczający systemy do marketingu, systemy do analizy ruchu w Serwisie, systemy do analizy skuteczności kampanii marketingowych.
    3. Szymańska Well-Ness Sp. z o.o współpracuje również z dostawcami, którzy są odrębnymi Administratorami danych osobowych i sami ustalają cele i sposoby wykorzystania danych osobowych Klientów. Tymi dostawcami są podmioty świadczące usługi płatności elektronicznych oraz usługi bankowe.
    4. Dane osobowe Klientów przechowywane są:
      1. W przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda, wówczas dane osobowe Klienta przetwarzane są przez Szymańska Well-Ness Sp. z o.o tak długo, aż zgoda nie zostanie odwołana, a po odwołaniu zgody przez okres czasu odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń jakie może ponosić Szymańska Well-Ness Sp. z o.o i jakie mogą być ponoszone wobec niego. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat pięć;
      2. W przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest wykonanie umowy, wówczas dane osobowe Klienta przetwarzane są przez Szymańska Well-Ness Sp. z o.o tak długo, jak jest to niezbędne do wykonania umowy, a po tym czasie przez okres odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat pięć;
      3. Dane osobowe widniejące na fakturze będą przechowywane przez okres 5 lat licząc od końca roku, w którym faktura została wystawiona.
    5. Administrator zastrzega sobie prawo ujawnienia wybranych informacji dotyczących osoby, której dane dotyczą, właściwym organom bądź osobom trzecim, które zgłoszą żądanie udzielenia takich informacji, opierając się na odpowiedniej podstawie prawnej oraz zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, w tym w szczególności organom podatkowym, czy organom wymiaru sprawiedliwości/ścigania, takim jak policja, prokuratura, sądy i organy arbitrażowe, na ich wyraźne i zgodne z prawem żądanie.
  5. COOKIES I DANE EKSPLOATACYJNE
    1. Strona Internetowa używa niewielkich plików, zwanych cookies (ciasteczka). Zapisywane są one przez Szymańska Well-Ness Sp. z o.o na urządzeniu końcowym osoby odwiedzającej Stronę Internetową, jeżeli przeglądarka internetowa na to pozwala. Plik cookies zwykle zawiera nazwę domeny, z której pochodzi, swój „czas wygaśnięcia” oraz indywidualną, losowo wybraną liczbę identyfikującą ten plik. Informacje zbierane za pomocą plików tego typu pomagają dostosowywać oferowane przez Szymańska Well-Ness Sp. z o.o produkty do indywidualnych preferencji i rzeczywistych potrzeb osób odwiedzających Stronę Internetową. Szczegółowe informacje dot. plików Cookies, a także historię ich powstania można znaleźć m.in. na stronie: http://pl.wikipedia.org/wiki/Ciasteczko.
    2. Administrator może przetwarzać dane zawarte w plikach Cookies podczas korzystania z Serwisu.
    3. Standardowo większość przeglądarek internetowych dostępnych na rynku domyślnie akceptuje zapisywanie plików Cookies. Każdy ma możliwość określenia warunków korzystania z plików Cookies za pomocą ustawień własnej przeglądarki internetowej. Oznacza to, że można np. częściowo ograniczyć (np. czasowo) lub całkowicie wyłączyć możliwość zapisywania plików Cookies w tym ostatnim wypadku jednak może to mieć wpływ na niektóre funkcjonalności Serwisu.
    4. Ustawienia przeglądarki internetowej w zakresie plików Cookies są istotne z punktu widzenia zgody na korzystanie z plików Cookies przez nasz Serwis zgodnie z przepisami taka zgoda może być również wyrażona poprzez ustawienia przeglądarki internetowej. W braku wyrażenia takiej zgody należy odpowiednio zmienić ustawienia przeglądarki internetowej w zakresie plików Cookies.
    5. Szczegółowe informacje na temat zmiany ustawień dotyczących plików Cookies oraz ich samodzielnego usuwania w najpopularniejszych przeglądarkach internetowych dostępne są w dziale pomocy przeglądarki internetowej oraz na poniższych stronach (wystarczy kliknąć w dany link):
    6. Administrator przetwarza również zanonimizowane dane eksploatacyjne związane z korzystaniem z Serwisu (adres IP, domena) do generowania statystyk pomocnych w administrowaniu Serwisem. Dane te mają charakter zbiorczy i anonimowy, tj. nie zawierają cech identyfikujących osoby odwiedzające stronę Komory. Dane te nie są ujawniane osobom trzecim.
  6. PODSTAWA PRZETWARZANIA DANYCH
    1. Podanie danych osobowych przez Usługobiorcę lub Klienta jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych na stronie Komory oraz w Regulaminie Komory Normobarycznej danych osobowych niezbędnych do zawarcia i realizacji Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
    2. Podstawą przetwarzania danych osobowych Usługobiorcy lub Klienta jest konieczność realizacji umowy, której jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem. W przypadku przetwarzania danych w celu marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług Administratora podstawą takiego przetwarzania jest uprzednia zgoda Usługobiorcy lub Klienta lub wypełnienie prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez Administratora zgodnie z RODO.
    3. W przypadku przetwarzania danych w celu wyrażenia przez Klienta opinii o zawartej Umowie Sprzedaży podstawą takiego przetwarzania jest zgoda Usługobiorcy lub Klienta.
  7. PRAWO KONTROLI, DOSTĘPU DO TREŚCI SWOICH DANYCH ORAZ ICH POPRAWIANIA
    1. Prawo do cofnięcia zgody – podstawa prawna: art. 7 ust. 3 RODO.
      • Klient ma prawo do cofnięcia każdej zgody, jakiej udzielił Szymańska Well-Ness Sp. z o.o;
      • Realizacja prawa odnosi skutek niezwłocznie po wycofaniu zgody;
      • Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie dokonywane przez Szymańska Well-Ness Sp. z o.o. zgodnie z prawem przed jej cofnięciem;
      • Cofnięcie zgody nie pociąga za sobą dla Klienta żadnych negatywnych konsekwencji, może jednak uniemożliwić dalsze korzystanie z usług lub funkcjonalności, które zgodnie z prawem Szymańska Well-Ness Sp. z o.o może świadczyć jedynie za zgodą.
    2. Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych – podstawa prawna: art. 21 RODO.
      • Klient ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych z jego szczególną sytuacją – wobec przetwarzania jego danych osobowych, w tym profilowania, jeżeli Administrator przetwarza jego dane w oparciu o prawnie uzasadniony interes, np. marketing produktów i usług Szymańska Well-Ness Sp. z o.o, prowadzenie statystyki korzystania z poszczególnych funkcjonalności Serwisu oraz ułatwienie korzystania z Serwisu, a także badanie satysfakcji;
      • Rezygnacja w formie wiadomości e-mail z otrzymywania komunikatów marketingowych dotyczących produktów lub usług, będzie oznaczać sprzeciw Klienta na przetwarzanie jego danych osobowych;
      • Jeżeli sprzeciw Klienta okaże się zasadny i Szymańska Well-Ness Sp. z o.o nie będzie miała innej podstawy prawnej do przetwarzania danych osobowych, dane osobowe Klienta zostaną usunięte, wobec przetwarzania, których Klient wniósł sprzeciw.
    3. Prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”) – podstawa prawna: art. 17 RODO.
      • Klient ma prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych;
      • Klient ma prawo żądania usunięcia danych osobowych, jeżeli:
        • dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w których były przetwarzane;
        • wycofał określoną zgodę, w zakresie w jakim dane osobowe były przetwarzane w oparciu o jego zgodę;
        • wniósł sprzeciw wobec wykorzystywania jego danych w celach marketingowych;
        • dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem;
        • dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego przewidzianego w prawie Unii lub prawie Państwa członkowskiego, któremu Szymańska Well-Ness Sp. z o.o podlega;
        • dane osobowe zostały zebrane w związku z oferowaniem usług społeczeństwa informacyjnego.
      • Ponadto, pomimo żądania usunięcia danych osobowych, w związku z wniesieniem sprzeciwu lub wycofaniem zgody, Administrator może zachować pewne dane osobowe w zakresie, w jakim przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, jak również do wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego, któremu podlega Szymańska Well-Ness Sp. z o.o. Dotyczy to w szczególności danych osobowych obejmujących: imię, nazwisko, adres e-mail, które to dane zachowywane są dla celów rozpatrywania skarg oraz roszczeń związanych z korzystaniem z usług Szymańska Well-Ness Sp. z o.o, czy też dodatkowo adresu zamieszkania/adresu korespondencyjnego, numeru zamówienia, które to dane zachowywane są dla celów rozpatrywania skarg oraz roszczeń związanych z zawartymi umowami sprzedaży lub świadczeniem usług.
    4. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych – podstawa prawna: art. 18 RODO.
      • Klient ma prawo do żądania ograniczenia przetwarzania jego danych osobowych. Zgłoszenie żądania, do czasu jego rozpatrzenia uniemożliwia korzystanie z określonych funkcjonalności lub usług, z których korzystanie będzie się wiązało z przetwarzaniem danych objętych żądaniem. Szymańska Well-Ness Sp. z o.o. nie będzie też wysyłała żadnych komunikatów, w tym marketingowych;
      • Klient ma prawo do żądania ograniczenia wykorzystania danych osobowych w następujących przypadkach:
        • gdy kwestionuje prawidłowość swoich danych osobowych – wówczas Administrator ogranicza ich wykorzystanie na czas potrzebny do sprawdzenia prawidłowości danych, nie dłużej jednak niż na 7 dni;
        • gdy przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a zamiast usunięcia danych Klient zażąda ograniczenia ich wykorzystania;
        • gdy dane osobowe przestały być niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub wykorzystywane, ale są one potrzebne Klientowi w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
        • gdy wniósł sprzeciw wobec wykorzystania jego danych – wówczas ograniczenie następuje na czas potrzebny do rozważenia, czy – ze względu na szczególną sytuację – ochrona interesów, praw i wolności Klienta przeważa nad interesami, które realizuje Administrator, przetwarzając dane osobowe Klienta.
    5. Prawo dostępu do danych – podstawa prawna: art. 15 RODO.
      • Klient ma prawo uzyskać od Administratora potwierdzenie, czy przetwarza dane osobowe, a jeżeli ma to miejsce, Klient ma prawo:
        • uzyskać dostęp do swoich danych osobowych;
        • uzyskać informacje o celach przetwarzania, kategoriach przetwarzanych danych osobowych, o odbiorcach lub kategoriach odbiorców tych danych, planowanym okresie przechowywania danych Klienta albo o kryteriach ustalania tego okresu (gdy określenie planowanego okresu przetwarzania danych nie jest możliwe), o prawach przysługujących Klientowi na mocy RODO oraz o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego, o źródle tych danych, o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu oraz o zabezpieczeniach stosowanych w związku z przekazaniem tych danych poza Unię Europejską;
        • uzyskać kopię swoich danych osobowych.
    6. Prawo do sprostowania danych – podstawa prawna: art. 16 RODO.
      Klient ma prawo do żądania od Administratora niezwłocznego sprostowania dotyczących jego danych osobowych, które są nieprawidłowe. Z uwzględnieniem celów przetwarzania, Klient, którego dane dotyczą ma prawo żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, w tym przez przedstawienie dodatkowego oświadczenia, kierując prośbę na adres poczty elektronicznej : normobariaopole@gmail.com.
    7. Prawo do przenoszenia danych – podstawa prawna: art. 20 RODO.
      Klient ma prawo otrzymać swoje dane osobowe, które dostarczył Administratorowi, a następnie przesłać je do innego, wybranego przez siebie, administratora danych osobowych. Klient ma również prawo żądać, by dane osobowe zostały przesłane przez Administratora bezpośrednio takiemu administratorowi, o ile jest to technicznie możliwe. W takim przypadku Administrator prześle dane osobowe Klienta w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie, który jest powszechnie używany, nadającym się do odczytu maszynowego i pozwalającym na przesłanie otrzymanych danych do innego administratora danych osobowych.
    8. W sytuacji wystąpienia przez Klienta z uprawnieniem wynikającym z powyższych praw, Szymańska Well-Ness Sp. z o.o spełnia żądanie albo odmawia jego spełnienia niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu miesiąca po jego otrzymaniu. Jeżeli jednak – z uwagi na skomplikowany charakter żądania lub liczbę żądań – Szymańska Well-Ness Sp. z o.o nie będzie mogła spełnić żądania w ciągu miesiąca, spełni je w ciągu kolejnych dwóch miesięcy informując Klienta uprzednio w terminie miesiąca od otrzymania żądania – o zamierzonym przedłużeniu terminu oraz jego przyczynach.
    9. Klient może zgłaszać do Administratora skargi, zapytania i wnioski dotyczące przetwarzana jego danych osobowych oraz realizacji przysługujących mu uprawnień.
    10. Klient ma prawo żądać od Szymańska Well-Ness Sp. z o.o przekazania kopii standardowych klauzul umownych kierując zapytanie w sposób wskazany ust.9 pkt.9.6 Polityki Prywatności.
    11. Klientowi przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w zakresie naruszenia jego praw do ochrony danych osobowych lub innych praw przyznanych na mocy RODO.
  8. BEZPIECZEŃSTWO I POUFNOŚĆ
    1. Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, a w szczególności zapewnia, aby dane te były przetwarzane w sposób zgodny z założeniami wypisanymi na wstępie niniejszej Polityki. 
    2. Administrator na bieżąco prowadzi analizę ryzyka w celu zapewnienia, że dane osobowe przetwarzane są przez niego w sposób bezpieczny – zapewniający przede wszystkim, że dostęp do danych mają jedynie osoby upoważnione i jedynie w zakresie, w jakim jest to niezbędne ze względu na wykonywane przez nie zadania. Administrator dba o to, by wszystkie operacje na danych osobowych były rejestrowane i dokonywane jedynie przez uprawnionych pracowników i współpracowników.
    3. Administrator podejmuje wszelkie niezbędne działania, by także jego podwykonawcy i inne podmioty współpracujące dawały gwarancję stosowania odpowiednich środków bezpieczeństwa w każdym przypadku, gdy przetwarzają dane osobowe na zlecenie Administratora.
  9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
    1. Administrator ma prawo do aktualizacji i zmiany treści niniejszej Polityki prywatności m.in. z powodu zmiany obowiązujących przepisów z zakresu ochrony danych osobowych, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, prawa telekomunikacyjnego oraz regulujących prawa konsumentów, a ponadto w sytuacji wdrażania lub zmiany stosowanych przez Administratora rozwiązań technicznych lub technologicznych, w tym spowodowanych postępem w dziedzinie technologii internetowej.
    2. Zasady przetwarzania danych osobowych określone w Polityce Prywatności podlegają prawu polskiemu.
    3. Polityka Prywatności wchodzi w życie z dniem 22.07.2024 roku.
    4. W Kanałach Internetowych Serwisu mogą znajdować się odnośniki (linki) przekierowujące do stron internetowych pochodzących od podmiotów trzecich. Strony te mogą wykorzystywać pliki cookies lub oferować usługi wymagające podania danych osobowych. Zasady określone w Polityce Prywatności obowiązują jedynie w ramach przetwarzania danych osobowych Klientów Kanałów Internetowych Szymańska Well-Ness Sp. z o.o . W przypadku korzystania z innych stron internetowych zaleca się zapoznanie się ze stosowanymi przez te podmioty politykami prywatności i politykami cookies.
    5. W przypadku istotnych zmian w zapisach Polityki prywatności i wykorzystania plików cookies poinformujemy o tym klientów z odpowiednim wyprzedzeniem.
    6. Pytania związane z Polityką Prywatności prosimy kierować na adres: : normobariaopole@gmail.com.
    7. Niniejsza Polityka ma charakter informacyjny i dotyczy jedynie Serwisu Administratora. W przypadku korzystania z innego serwisu, zaleca się zapoznanie z polityką prywatności tam obowiązującą.